مطالب سرگرمی زیبا و جالب

مطالب سرگرمی زیبا و جالب

مطالب سرگرمی زیبا و جالب

مطالب سرگرمی زیبا و جالب

تعبیر خواب عزاداری

تعبیر خواب عزاداری

تعبیر خواب عزاداری و ماه محرم، تعبیر دیدن خواب عزاداری کردن برای ماه محرم و صفر و گریه کردن ، moharam
تعبیر عزاداری و سینه زدن و زنجیر زدن در ماه محرم چیست؟

تعبیر خواب دیدن عزاداری برای امام حسین و حضرت ابوالفضل و حضرت فاطمه و حضرت زهرا و ...، تعبیر سینه زدن و زنجیر زدن در روز تاسوعا و عاشورا صف عزاداری سالار شهیدان و گریه کردن به هنگام عزاداری در شام قریبان و حتی تعبیر دیدن امام حسین (ع) در خواب و ... از نمونه خواب های ما در رابطه با خواب عزاداری در ماه محرم و صفر می باشد.

در حالت کلی دیدن خواب عزاداری در ماه محرم و صفر و گریه کردن خوب است و بدین معنی است که گناها شما بخشیده می شود و هر حاجت و خواسته ای داشته باشید، به زودی برآورده می شود و مشکلات شما حل می شود.

به هر حال ما در ادامه این پست بارونک، کامل ترین تعبیر خواب عزاداری در ماه محرم و صفر را برای سالار شهیدان آماده کرده ایم و شما در ادامه به راحتی می توانید تعبیر خواب دقیق خود را پیدا و مشاهده کنید.


تعبیر خواب عزاداری برای محرم

محمد بن سیرین : اگر خواب عزاداری برای امام حسین و یارانش را ببینید، این خواب نشان دهنده این است که شما به زودی حاجت خود را خواهید گرفت.

در ادامه می فرماید : حتی اگر شخصی حاجتی نداشته باشید، گره و مشکلات او در زندگی به تدریج حل می شود.

حضرت دانیال می گوید :

اگر هنگام خواب تا قبل از ازدان صبح خواب ماه محرم یا صفر را ببینید نشانه این است که شما در دل خود آرزویی دارید و مدت هاست که دوست دارید به این آرزو برسید. خوشحال باشید چون تعبیر خواب شما می گوید : شما به زودی به آرزوی خود می رسید و روزهای خوب و خوشی در پیش روی شماست.


تعبیر خواب سینه زنی و زنجیر زنی برای امام حسین علیه السلام

اگر خواب ببینید که مشغول سینه زنی و زنجیر زنی برای امام حسین (ع) هستید، تعبیر این خواب خیر و نیکو است و بدانید به زودی یکی از آرزوها و خواسته های شما برآورده می شود.


تعبیر خواب گریه کردن در عزاداری امام حسین (ع)

به گفته خالد اصفهانی اگر خواب ببینید که در حال عزاداری برای امام حسین (ع) در مسجد و یا بیرون هستید و سینه یا زنجیر می زنید و بغض کردید و گریه می کنید نشانه این است که هر حاجتی که داشته باشید به آن خواهید رسید. اگر پدر و مادر، فرزند و همسر بیمار داشته باشید، بدانید به زودی شفا خواهد یافت.

منبع : baronak.com/7862-moharam/
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.