مطالب سرگرمی زیبا و جالب

مطالب سرگرمی زیبا و جالب

مطالب سرگرمی زیبا و جالب

مطالب سرگرمی زیبا و جالب

بیوگرافی رامبد جوان

بیوگرافی رامبد جوان

بیوگرافی رامبد جوان و خانواده اش ، رامبد جوان و همسر اولش ماندانا روحی ، رامبد جوان و سحر دولتشاهی ، رامبد جوان و نگار جواهریان
عکس رامبد جوان

رامبد جوان متولد یکم دی 1350 در محله شهر آرا تهران است و پس از گرفتن دیپلم تحصیلات خود را ادامه نداده است. خانواده رامبد جوان اصالتاً اهل تبریز و آذری زبان هستند. رامبد یک خواهر بنام پوپک دارد که از او 8 سال بزرگ تر است.

جالب است بدانید که اسم رامبد را خواهرش برای او انتخاب کرده است و رامبد به معنای فرشته صلح و آرامش است. رامبد جوان بازیگری را از تئاتر شروع کرد و با بازی در سریال خانه سبز در کنار بازیگرانی همچون خسرو شکیبایی و مهرانه مهین ترابی به شهرت رسید.

از نکات جالب دیگر در بیوگرافی رامبد جوان ازدواج هایش است که حاشیه های زیادی برای او داشته است. او تا به حال سه بار ازدواج کرده است و اسم همسرانش به ترتیب ماندا روحی ، سحر دولتشاهی و نگار جواهریان می باشد و هر سه آن ها هنرمند هستند.

یکی از نکات جالب کودکی رامبد جوان این است که پدر و مادرش سر کار می رفتند و او را ننه مریم بزرگ کرده است به گفته رامبد ننه مریم خانم مسنی بود که از صبح تا شب مرا می زد و من بالا و پایین می پریدم و همدیگر را خیلی دوست داشتیم.

رامبد جوان و ماندا روحی ، عکس همسر اول رامبد جوان

رامبد جوان در کنار همسر اولش ماندانا روحی

رامبد جوان و سحر دولتشاهی ، عکس رامبد جوان در کنار سحر دولتشاهی

رامبد جوان در کنار همسر دوم اش سحر دولتشاهی

ازدواج با سحر دولتشاهی و علت طلاق

رامبد جوان بعد از جدایی از همسر اول خود ماندانا روحی در بیست و هفتم اسفند 1387 با سحر دولتشاهی ازدواج می کند. در آن زمان رامبد جوان در گروه تئاتر آتیلا پسیانی فعالیت می کرد و در صحنه تئاتر به واسطه دوستان مشترک خود و سحر دولتشاهی با وی آشنا می شود و بعد از دادن پیشنهاد ازدواج به سحر دولتشاهی سراغ پدرش می رود و با او صحبت می کند و بعد هم مراسم خواستگاری انجام می شود.

رامبد جوان و سحر دولتشاهی پس از شش سال زندگی مشترک در سال 1393 در سکوت خبری از هم جدا می شوند و تا مدت ها این خبر تأیید نشده بود و شایعات زیادی در این مورد در فضای مجازی پخش می شد.

تا اینکه سحر دولتشاهی در مصاحبه اش در سال 94 این خبر را تایید کرد و گفت سال 93 برایش سال شلوغ و پرکاری بود اما این سال در تنهایی لذت پخش سپری شد و من نه فقط به عنوان یک بازیگر بلکه در خیلی جهات دیگر هم رشد داشتم و یک رهایی جابی برایم در این سال اتفاق افتاد. البته تا به امروز دلیل جدایی رامبد جوان و سحر دولتشاهی مشخص نشده است.

عکس نگار جواهریان همسر رامبد جوان ، رامبد جوان و همسرش رامبد جوان

رامبد جوان در کنار همسر سوم اش نگار جواهریان

ازدواج با نگار جواهریان

رامبد جوان بعد از دو ازدواج ناموفق و پس از جدایی از سحر دولتشاهی سرگرم برنامه خندوانه شد و دقیقا 2 سال پس از این موضوع عکس هایی از رابطه صمیمی رامبد جوان و نگار جواهریان موجب شد شایعاتی در مورد اینکه این دو باهم ازدواج کردند بر سر زبان ها بیفتد.

نخستین بار در تیر ماه 1394 یک سایت سینمایی خبر ازدواج رامبد جوان و نگار جواهریان را تأیید کرد و نوشت این بازیگر در نمایش دیوار چهارم باهم آشنا شده اند و تصمیم به ازدواج گرفتند. این خبر در برنامه سه ستاره عید نوروز سال 95 توسط رامبد جوان تأیید شد و رامبد جوان از نگار جواهریان به عنوان یکی از اعضای خانواده اش نام برد.

رامبد جوان و نگار جواهریان ، عکس همسر جدید رامبد جوان

رامبد جواهریان و نگار جواهریان

تعطیلی خندوانه بخاطر بچه دار شدن

رامبد جوان در برنامه سه ستاره گفت : خندوانه در تابستان 97 تمام می شود و من و تمام عوامل این برنامه خسته هستیم و نیاز به استراحت جدی و طولانی داریم و من می خواهم برای یک سال آینده برنامه ریزی کنم و در کنار خانواده ام باشم.

او در ادامه گفت : حرفه ما همه وقت مان را می گیرد و اولویت من خانواده ام است و تصمیم دارم خانواده اش را گسترش هم. هرکسی در زندگی اش اولویت دارد و من هم دوست دارم از این به بعد زمان بیشتری را برای همسر و فرزندم بگذارم. در مورد بچه دار شدن هم بگویم که فعلا فقط یک تصمیم است.

طرز تهیه سوسیس بندری

طرز تهیه سوسیس بندری

دستور پخت سوسیس بندری ، طرز تهیه سوسیس بندری با قارچ و پنیر پیتزا و فلفل دلمه ای ، طرز تهیه سوسیس بندری سیب زمینی ، ساندویچ سوسیس بندری

سوسیس بندری یکی از خوشمزه ترین و پرطرفدارترین ساندویچ ها می باشد و طعم تندی دارد. از مهم ترین مواد تشکیل دهنده سوسیس بندری سوسیس و رب گوجه فرنگی می باشد و این غذا با نان ساندویچی سرو می شود. در این آموزش آشپزی بارونک ، با مواد لازم ذکر شده می توانید سوسیس بندری خوشمزه و تند برای 4 نفر درست کنید.

نکته : در مورد فلفل دلمه ای اصلا نگران نباشید طعم فلفل دلمه ای حس نمیشه و فقط به عنوان طعم دهنده استفاده می کنیم و به دلیل اینکه ریز خرد می کنیم در حین سرخ کردن محو می شود. در صورت تمایل می توانید از فلفل دلمه ای استفاده نکنید.

مواد لازم سوسیس بندری
سوسیس 6 عدد
رب گوجه فرنگی 2 قاشق غذاخوری
فلفل دلمه ای نصف 1 عدد
پیاز 2 عدد
فلفل سیاه به میزان لازم
زردچوبه به میزان لازم
نمک به میزان لازم

مراحل تهیه سوسیس بندری

پیازها را به صورت خلالی یا نگینی خرد می کنیم و در یک تابه با مقداری کمی روغن تفت می دهیم دقت داشته باشید نیاز نداریم که پیازها سرخ شوند و فقط باید نرم شوند. بعد از نرم شدن پیازها ، فلفل دلمه ای را که از قبل به صورت نگینی خرد کرده ایم به تابه اضافه می کنیم و پیاز و فلفل دلمه ای را حدود 3 دقیقه تفت می دهیم.

زردچوبه ، فلفل سیاه و نمک را به مواد داخل تابه اضافه می کنیم و دوباره تفت می دهیم مراقب باشید که ادویه ها نسوزند. سپس رب گوجه فرنگی را به مواد تابه اضافه می کنیم و مرتب هم می زنیم تا زمانی که روغن نارنجی رنگ شود حالا سس ما آماده است و آن را کنار می گذاریم.

در این مرحله سوسیس را به صورت حلقه ای برش می دهیم و در یک تابه همراه کمی روغن سرخ می کنیم وقتی سوسیس سرخ شد آن را به تابه سس اضافه می کنیم و تابه را روی حرارت کم می گذاریم و مواد را به خوبی باهم ترکیب می کنیم.

در این مرحله برای اینکه سسمون باز بشه می توانید نصف لیوان آب اضافه کنید و بعد دوباره مواد را به خوبی باهم تفت دهید. پس از اینکه سوسیس بندری آماده سرو شد می توانید آن را به همراه گوجه فرنگی ، خیارشور و سس تند سرو کنید.

طرز تهیه آش دوغ

طرز تهیه آش دوغ

دستور پخت آش دوغ ساده ، طرز تهیه آش دوغ سنتی و خوشمزه ، مواد لازم آش دوغ، آش دوغ محلی

آش دوغ یکی از آش های قدیمی و سنتی کشورمون همانند آش رشته است و طعم آن واقعا لذیذ و خوشمزه است. آش دوغ معمولا با دوغ ترش و محلی درست می شود اما با این حال در شهرهای اردبیل ، ارومیه ، شیراز ، تبریز ، مازندان و ... با دستور پخت مختلفی طبخ می شود. دستور پختی که ما در این پست برای شما آماده کرده ایم از مرسوم ترین و خوشمزه روش پخت آش دوغ در ایران می باشد. در ادامه این پست آموزش آشپزی بارونک با طرز تهیه آش دوغ برای 8 نفر همراه ما باشید.

مواد لازم آش دوغ
دوغ 2 لیتر
سبزی آش 700 گرم
نخود 250 گرم
بوته سیر 1 عدد
فلفل سیاه به میزان لازم
نمک به میزان لازم

مراحل تهیه آش دوغ

ابتدا باید نخود را از شب قبل خیس کنید و چند باری آب آن را عوض کنید تا هم نفخ نخود از بین برود و هم موقع پخت راحت تر پخته شود. برنج را هم در یک ظرف مناسب به همراه مقداری آب و نمک خیس کنید تا برای پخت آماده شود.

در مرحله اول نخود ها را پس از آبکشی در یک قابلمه به همراه 6 لیوان آب روی حرارت بگذارید تا بپزند پس از اینکه نخود ها کمی نرم شدند برنج را پس از آبکشی اضافه کنید و دوباره صبر کنید تا برنج هم بپزد.

پس از اینکه برنج ها مغز پخت شدند سبزی آش را که از قبل خرد کرده اید اضافه کنید و درب قابلمه را نیمه باز بگذارید چونکه اگر درب قابلمه را بگذارید سبزی آش رنگش تیره خواهد شد. پس از اینکه سبزی آش هم پخت دوغ را به مواد داخل قابلمه اضافه می کنیم. (سبزی آش دوغ شامل تره ، جعفری و شوید به نسبت یکسان است)

دقت داشته باشید در این مرحله باید به صورت مرتب آش را هم بزنید تا به اصلاح دوغ نپرد. بعد از 15 دقیقه نمک و فلفل سیاه را اضافه می کنیم و بعد از چند بار هم زدن آش دوغ را از روی حرارت برمیداریم و بعد از کمی خنک شدن آن را سرو می کنیم.

دقت داشته باشید اگر می خواهید آش دوغ شما مزه آش دوغ سرعین را بدهد یک بوته سیر را له کنید و تو نصف لیوان آب همراه کمی نمک بریزید و موقع سرو کردن آش ، آن را داخل آش دوغ بریزید.

نکات پخت آش دوغ

غلیظ تر شدن آش

اگر می خواهید آش دوغ شما یکمی بیشتر غلیظ تر شود می توانید آرد برنج را داخل یک لیوان آب سرد بریزید و پس از مخلوط کردن به مواد آش اضافه کنید تا بجوشد و آش شما غلیظ تر شود.

اضافه کردن تخم مرغ

در بعضی از دستور پخت های آش دوغ زرده تخم مرغ را با آرد مخلوط می کنند و به دوغ اضافه می کنند ولی ما در این دستور نه از آرد استفاده کردیم و نه از تخم مرغ چون در این صورت هم ماندگاری آش دوغ بیشتر است و هم برای اونایی که از تخم مرغ خوششون نمیاد بهتر است.

دوغ آش

بهتر است برای آش دوغ از دوغ محلی استفاده کنید اما اگر به دوغ محلی دسترسی ندارید می توانید مقداری ماست را با دو برابر آب هم بزنید و به آش دوغ اضافه کنید.

بیوگرافی سحر دولتشاهی

سحر دولتشاهی فعالیت بازیگری اش را زمانی که دانشجو بود با تئاترهای دانشجویی شروع کرد و سپس تئاتر را به صورت حرفه ای دنبال کرد و از آنجا به فیلم فرزند صبح دعوت شد و بازی در تلویزیون را با سریال هدهد شروع کرد و با بازی در سریال مسافران به کارگردانی همسر سابقش اش رامبد جوان به شهرت رسید.

سحر دولتشاهی و پدرش ، عکس پدر سحر دولتشاهی

سحر دولتشاهی در کنار پدرش

سحر دولتشاهی و مادرش ، عکس مادر سحر دولتشاهی

سحر دولتشاهی در کنار مادرش

آشنایی و ازدواج با رامبد جوان

سحر دولتشاهی و رامبد جوان در تئاتر باهم آشنا شدند و بیست و هفتم اسفند ماه 1387 ازدواج کردند. خانم دولت شاهی می گوید : من و رامبد دوستان مشترک زیادی داشتیم و دورادور همدیگر را می شناختیم تا اینکه کم کم حواسمان به همدیگر بیشتر جلب شد و بالاخره به ازدواج کشید. در آن زمان رامبد بعد از اینکه به من پیشنهاد ازدواج داد آمد با پدرم صحبت کرد و بعد هم مراسم خواستگاری انجام شد.

علت طلاق و جدایی این دو زوج

طلاق سحر دولتشاهی و رامبد جوان در سال 1393 پس از 6 سال زندگی مشترک در سکوت خبری انجام شد و تا مدت ها این جدایی از طرف آن ها تأیید نشد. خانم دولت شاهی همسر دوم رامبد جوان بود و معتقد بود نباید مردم وارد حریم خصوصی آن ها بشوند.

سحر دولتشاهی بعد از اینکه از همسرش در سال 93 جدا شد به گفته خودش سال شلوغ و پرکاری در عرصه بازیگری برایم بود اما در تنهایی لذت بخش سپری شد و نه فقط به عنوان بازیگر بلکه در خیلی جهات دیگر هم رشد داشتم.

هنوزم بعد از سال ها دلیل واقعی جدایی سحر دولت شاهی و رامبد جوان مشخص نشده است. رامبد جوان قبل از ازدواج با سحر دولت شاهی یک ازدواج ناموفق دیگر هم با ماندا روحی را تجربه کرده بود و پس از جدایی از همسر دوم خود سحر دولتشاهی و بعد از گدشت مدت زمان کمی با نگار جواهریان از بازیگران معروف سینما ازدواج کرد.

رامبد جوان و همسر جدیدش نگار جوهریان ، عکس همسر سابق سحر دولتشاهی

رامبد جوان و همسرش نگار جواهریان

ازدواج سحر دولتشاهی با همایون شجریان واقعیت دارد؟

اخیراً شایعاتی در فضایی مجازی در مورد اینکه سحر دولتشاهی بعد از جدایی از رامبد جوان با همایون شجریان ازدواج کرده پخش شده است. اما این شایعات از کجا نشأت گرفته است؟ در مراسم تئاتر سی به دلیل رفت و آمد های بسیاری در مفاحل و مجامع عمومی صورت گرفت که این دو هنرمند را در کنار هم نمایش می دهد و همین موضوع موجب شایعاتی در مورد آن ها شد.

اما این شایعات نمی تواند واقعیت داشته باشد چون همایون شجریان متأهل می باشد و خبری از جدایی وی از همسرش منتشر نشده است. و همسر سابق همایون شجریان خواهر همسر استاد شجریان و همسر سابق سحر دولتشاهی یعنی رامبد جوان است.

تصاویر سحر دولتشاهی ، عکس های جدید اینستاگرام سحر دولتشاهی ، سحر دولتشاهی

تصاویر سحر دولتشاهی

طرز تهیه سوپ جو قرمز

طرز تهیه سوپ جو قرمز

سوپ جو قرمز ، دستور پخت سوپ جو قرمز ، طرز نهیه سوپ جو قرمز رستورانی خوشمزه و مجلسی ، سوپ جو

سوپ جو قرمز یکی از خوشمزه ترین و معروف ترین سوپ هاست و در اکثر رستوران ها و مجالس خاص به عنوان پیش غذا سرو می شود. در تهیه سوپ جو پرک به دلیل اینکه از آب مرغ استفاده می شود بسیار مقوی بوده و برای بدن و بیماران بسیار مفید است و بخاطر همین خیلی از ما از سوپ جو به عنوان غذای اصلی استفاده می کنیم. در این دستور آشپزی بارونک ، با مواد لازم ذکر شده می توانید سوپ جو خوشمزه و رستورانی برای 4 نفر درست کنید.

مواد لازم سوپ جو قرمز
جو پرک  1 پیمانه
آب مرغ 8 پیمانه
هویج  3 عدد
پیاز  2 عدد
جعفری خشک 2 قاشق غذاخوری
آرد 1 قاشق غذاخوری
آبلیمو 2 قاشق غذاخوری
رب گوجه‌ فرنگی 2 قاشق غذاخوری
زردچوبه به مقدار لازم
فلفل سیاه به مقدار لازم
ادویه کاری به مقدار لازم
نمک به مقدار لازم

مراحل تهیه سوپ جو

برای تهیه سوپ جو قرمز رستورانی ابتدا باید آب مرغ را تهیه کنیم برای این کار استخوان های مرغ را با 1 عدد پیاز ، 1 عدد هویج ، و مقداری زعفران ، سیر ، نمک و زردچوبه در یک قابلمه می ریزیم و بعد از اضافه کردن 5/2 لیتر آب روی حرارت می گذاریم و حرارت زیر قابلمه را زیاد می کنیم تا آب به جوش بیاید.

وقتی استخوان های مرغ پخته و نرم شدند حرارت زیر قابلمه را خاموش می کنیم و آب مرغ را از صافی می گذرانیم وآن را کنار می گذاریم. سپس هویج و پیاز باقی مانده را به صورت نگینی خرد می کنیم و به همراه آب مرغ و جو پرک در یک قابلمه می ریزیم و روی حرارت زیاد می گذاریم تا به جوش بیاید.

پس از اینکه آب به جوش آمد حرارت را کم می کنیم و درب قابلمه را می گذاریم تا مواد داخل قابلمه به خوبی پخته شوند. برای این کار حدود 30 دقیقه زمان لازم است. دقت داشته باشید جو به خودی خود به سوپ شما لعاب می دهد اما اگر می خواهید غلظت سوپ جو شما بیشتر باشد می توانید 1 قاشق غذاخوری آرد را در یک لیوان آب سرد حل کنید و سپس به آرامی به سوپ اضافه کنید.

در این مرحله جعفری خشک را که از قبل به صورت ریز خرد کرده اید به همراه نمک و فلفل سیاه و سایر ادویه ها به سوپ اضافه می کنیم و دوباره حرارت زیر قابلمه را زیاد می کنیم تا سوپ به جوش بیاید و آرد پخته شود. البته در صورت تمایل در این مرحله می توانید مقداری زرشک هم اضافه کنید.

در 5 دقیقه آخر رب گوجه فرنگی را به همراه یکی دو قاشق روغن در یک تابه روی حرارت قرار بدهید و به مدت 30 ثاینه تفت دهید سپس آن را به همراه مقداری آبلیمو و نمک به سوپ جو اضافه کنید و اجازه دهید سوپ با حرارت ملایم جا بیفتد و غلیظ تر شد.

موقع سرو برای تزیین سوپ جو می توانید بعد از کشیدن سوپ در ظرف سوپ خوری آن را با جعفری تازه تزیین کنید.

نکات پخت سوپ جو قرمز

لعاب دار شدن سوپ جو

اگر می خواهید سوپ جو شما حسابی لعاب دار شود می توانید از دو روش استفاده کنید روش اول که اضافه کردن آرد بود و ما در این دستور پخت سوپ جو از این روش استفاده کردیم و روش دوم هم این است که یک مشت رشته سوپ اول پخت به سوپ جو اضافه کنید تا موقعی که سوپ پخته شد اثری از رشته نخواهد موند و با این روش سوپ جو شما حسابی لعاب دار خواهد شد.