مطالب سرگرمی زیبا و جالب

مطالب سرگرمی زیبا و جالب

مطالب سرگرمی زیبا و جالب

مطالب سرگرمی زیبا و جالب

تعبیر خواب گربه سیاه وحشی و مرده

تعبیر خواب گربه

تعبیر خواب دیدن گربه ، تعبیر خواب دیدن انواع گربه وحشی سیاه و زرد ترسناک ، تعبیر گربه زخمی و مرده در خواب ، تعبیر ترسیدن و فرار کردن و گاز گرفتن گربه
عکس گربه

دیدن انواع گربه مرده و زخمی ، ترسیدن و فرار کردن و گاز گرفتن گربه وحشی سیاه و زرد ترسناک ، بغل کردن و نوازش کردن و غذا دادن به بچه گربه گرسنه در خیابان ، حمله کردن و زدن گربه در خانه و دیدن گربه در کنار موش سگ و مار در خواب ... می توانند از خواب های متدوال ما در رابطه با خواب گربه باشند و باید دید شما خواب گربه را دقیقاً با چه شرایطی دیده اید. در این پست بارونک کامل ترین تعبیر دیدن گربه در خواب را از معبرین بزرگ تعبیر خواب آماده کرده ایم که مشاهده می کنید.


تعبیر دیدن گربه در خواب

آنلی بیتون می گوید : اگر فردی در خواب گربه ای کثیف و لاغر ببینید نشانه این است که آن فرد خبرهای بدی خواهد شنید و دوست او در آستانه مرگ قرار خواهد گرفت ولی اگر خواب ببیند که آن گربه کثیف و لاغر را از خودش می راند و دور می کند نشانه این است که بعد از بیماری طولانی دوست شما درمان می شود.

ابراهیم کرمانی: اگر فردی بعد از صبح در خواب گربه ببیند یعنی اینکه آن فرد 6 روز بیمار خواهد شد.

محمد بن سیرین : دیدن گربه در خواب نشانه مردی مفسد و دزد است.

منوچهر مطیعی تهرانی درباره تعبیر خواب گربه می گوید :

از نظر این معبر گربه زنی زیبا است که دزدی را دوست دارد و این کار برایش عادت شده است.

اگر خواب ببینید که گربه ای دارید یعنی اینکه زنی که دستش کج است وارد زندگی شما می شود.

اگر ببیند که چند گربه جایی جمع شدند یعنی اینکه چند زن درباره شما حرف می زنند و تصمیم می گیرند و غیبت می کنند.

اگر خواب ببیند که گربه ای را به دوش گرفته اید یعنی زنی محیل بر شما مسلط خواهد شد.

اگر خواب ببنید که به دنبال یک گربه ای می دوید تا او را بگیرید زنی شما را به استیصال وا می دارد و سرگردان خواهد کرد.

اما صادق (ع) دیدن گربه در خواب را بر 5 وجه می داند :

  • زنی مهربان و دلسوز
  • غماز و طعنه زننده و عیب جو
  • جنگ و دشمنی
  • بیماری
  • دزد

تعبیر بغل کردن گربه در خواب

منوچهر مطیعی : اگر در خواب گربه ای را بغل کرده اید و به سینه خود می فشارید یعنی اینکه زنی فریبکار شما را فریب می دهد و گولتان می زند. آنلی بیتون : اگر دختری خواب ببیند که بچه گربه ای را بغل کرده است خواب او نشانه این است که دیگران به او خیانت می کنند.


تعبیر خواب گربه و موش

منوچهر مطیعی : اگر در خواب گربه ای را ببینید که برای شما موش گرفته است یعنی اینکه زنی برای شما حسن خدمت انجام می دهد اما مراقب باشید که آن زن خودش نسبت به شما صداقت ندارد.


تعبیر خواب بچه گربه

دیدن بچه گربه در علم روان شناسی به این معنی است که شما دارید متحول می شود و به سمت مستقل شدن پیش می روید شما آماده اید که چیزهای جدیدی که در زندگی به شما پیشنهاد می شود را کشف کنید.

اما اگر خواب ببیند که بچه گربه ای را می کشید خواب شما نشانه این است که شما در ابراز خودتان در یک رابطه شخصی مشکل دارید و شما حس ناامیدی در این رابطه دارید.

اگر خواب ببینید که یک بچه گربه را از وسط خیابان نجات می دهید خواب شما نشانه این است که دوست دارید به کسانی که که قدم در راه یا مسیر اشتباه گذاشته اند کمک کنید.


تعبیر خواب گربه در خانه

محمد بن سیرین می گوید :

اگر خواب ببینید که گربه ای وارد خانه ات شده است نشانه این است که دزدی وارد خانه تو می شود.

اگر خواب ببینید که گربه ای از خانه شما چیزی خورده است این خواب بیانگر این است که شخص دزدی از خانه شما چیزی به سرقت خواهد برد.

منوچهر مطیعی تهرانی :

اگر خواب ببیند که گربه ای از خانه شما چیزی ربوده و برده یعنی اینکه به مال و دارای شما تجاوز خواهد شد و آن کسی که به خانه شما تجاوز کرده یک زن است.

اگر در خواب گربه ای زیبا و براق ببینید که در خانه شماست و یا اینکه به شما تعلق دارد یعنی اینکه چنین زنی در مسیر زندگی شما پیدا می شود و یا اینکه بر راه شما قرار خواهد گرفت.

تعبیر خواب غذا دادن به گربه

منوچهر مطیعی : اگر در خواب به گربه ای غذا بدهید یعنی اینکه پول خود را برای یک زن دروغگو و فریبکار خرج می کنید.


تعبیر دیدن گربه حامله و باردار در خواب

دیدن گربه حامله و باردار در خواب نشانه زیاد شدن دشمنان و قیبان شما می باشد و شم باید در اقتصاد و اجتماع بیشتر مواظب باشید و با احتیاط عمل کنید.


تعبیر خواب کشتن گربه

محمد بن سیرین : اگر فردی خواب ببیند که گربه ای را کشته است نشانه این است که آن فرد دزدها را می کشد و یا اینکه مغلوب می سازد.

ابراهیم کرمانی : اگر شخصی خواب ببیند که گربه ای را کشته و پوستش را کنده است به این معنی است که آن شخصی مال دزدی را خواهد گرفت.

حضرت یوسف می گوید : اگر در خواب گربه ای را بکشید یعنی اینکه شما درویش خواهید شد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.