مطالب سرگرمی زیبا و جالب

مطالب سرگرمی زیبا و جالب

مطالب سرگرمی زیبا و جالب

مطالب سرگرمی زیبا و جالب

بیوگرافی آن ماری سلامه

آن ماری سلامه و همسرش ، بیوگرافی آن ماری سلامه بازیگر زن عربی ، آن ماری سلامه بازیگر لبنانی سریال حوالی پاییز ، همسر آن ماری سلامه
عکس آن ماری سلامه بازیگر زن عرب حوالی پاییز

آن ماری سلامه بازیگر زن لبنانی سریال حوالی پاییز متولد 1990 در روستایی بنام فاریا در کشور لبنان است. او بازیگری را با تئاتر شروع کرده و فارغ التحصیل بازیگری در مقطع کارشناسی ارشد می باشد. او در لبنان با بازی در فیلم رشته در نقش دختری بنام هانادی که مورد تجاوز قرار گرفته است به شهرت فراوانی رسید.

آن ماری سلامه به عنوان بازیگر و نویسنده اعتیار زیادی در جهان عرب دارد و از جمله معدود بازیگران لبنانی است که به زبان فارسی مسلط است و گفته می شود برای بازی در سریال تلویزیونی حوالی پاییز دستمزد قابل توجهی دریافت کرده است. او با استعداد خاصی که در بازیگری دارد توانسته در آثار تاریخی و مدرن و در نقش های مختلف با کارگردان های مشهور لبنانی ، ایرانی ، ژاپنی و مصری کار کند.

عکس های اینستاگرام آن ماری سلامه ، تصاویر آن ماری سلامه

عکس های ایسناگرام آن ماری سلامه

ازدواج و همسر آن ماری سلامه

تا به امروز خبری مبنی بر ازدواج آن ماری سلامه در هیچ یک از سایت های خبری لبنان منتشر نشده است و به نظر آن ماری سلامه مجرد می باشد و ازدواج نکرده است.

خصوصیات اخلاقی آن ماری سلامه

به گفته عوامل سریال حوالی پاییز آن ماری سلامه بازیگری خوش خنده و مهربان است که در کارش جدی است. لهجه آن ماری و اینکه او به اصطلاحات زبان فارسی آشنایی ندارد موجب شده است تا آن ها لحظه های شیرین و خنده داری را با او سپری کنند.

عکس جدید آن ماری سلامه

تصاویر آن ماری سلامه بازیگر سریال حوالی پاییز

تجربه بازیگری آن ماری سلامه در ایران

سریال حوالی پاییز دومین تجربه بازیگری آن ماری سلامه در ایران می باشد. این سریال داستانی عاشقانه دارد که عشق جوان ایرانی به دختر عرب لبنانی را به تصویر می کشد و آن ماری سلامه نقش دختر لبنانی را بازی می کند که طرف بازی او حسین مهری است. در این سریال بازیگران مهشور دیگری همچون رویا تیموریان ، لیلا اوتای و مونا کرمی حضور دارند.

اما اولین تجربه بازیگری آن ماری سلامه به فیلم آوازهای سرزمین من در سال 2014 برمی گردد. این فیلم محصول مشترک ایران و لبنان به کارگردانی عباس رافعی و به تهیه کنندگی امیر حسین شریفی می باشد.

عکس های شخصی آن ماری سلامه ، تصاویر زیبای آن ماری سلامه

عکس های دیدنی از آن ماری سلامه

ماجرای تجاوز به آن ماری سلامه

آن ماری سلامه یک بار مورد تجاوز جنسی قرار گرفته است البته این تعرض ناموفق بوده است. به گفته آن ماری سلامه سرایدار آپارتمان ما که مرد سوریه ای بود کلید خانه من را کپی کرده بود و به صورت ناگهانی وارد خانه من شده بود و به اتاق من آمد و قصد داشت به من تعرض کند اما من مقاومت کردم و داد و بیداد کردم تا همسایه ها را باخبر کنم و بعد از مقاومت بسیار زیاد من او پا به فرار گذشت.

در سال 2017 خبر تجاوز به آن ماری سلامه در رسانه های عربی بازتاب بسیار وسیعی داشت در واقع این خود آن ماری سلامه بود که تصمیم گرفت در برابر این ماجرا سکوت نکند تا این امر درس و عبرتی برای متجاوزان شود و خانواده ها هم یاد بگیرند در برابر جرم های این چنینی سکوت نکنند.

پلیس پس از شکایت آن ماری سلامه توانست آن مرد سوریه ای را که فراری شده بود دستیگر کند. او پس از دستگیری اظهار پشیمانی کرد و به زندان افتاد. پس از اینکه جزیئات این خبر رسانه ای شد هزاران کاربر به صفحه شخصی او مراجعه کردند و حرکت او را شجاعانه خوانند و او را تحسین کردند.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.