مطالب سرگرمی زیبا و جالب

مطالب سرگرمی زیبا و جالب

مطالب سرگرمی زیبا و جالب

مطالب سرگرمی زیبا و جالب

بیوگرافی و عکس حسین مهری و همسرش

از خصوصیات اخلاقی حسین مهری می توان به درونگرا بودنش اشاره کرد و به گفته خودش اهل تنهایی است و دوست دارد در اوقات فراغتش کتاب بخواند و فیلم ببیند یا اینکه این اوقات را در کنار همسرش سپری کند و با او باشد. از دوستان صمیمی او می توان به امیر جعفری و کامبیز دیرباز اشاره کرد.

نکته جالب دیگری که در بیوگرافی حسین مهری شاید براتون جالب باشد این است که او بر خلاف خیلی از بازیگران ایرانی که حاشیه درست می کنند تا دیده شوند به هیچ وجه اهل شایعه نیست و دوست ندارد با حاشیه شناخته شود در واقع او بر این باور است که اگر قراره معروف شود باید به واسطه کار و توانایی هایش شناخته شود و الگویش از دوران کودکی کریم باقری بوده که حاشیه ای ندارد.

حسین مهری و پسرش حامین ، پسر حسین مهری ، فرزندان حسین مهری ، حامین مهری

عکس منتشر شده از حسین مهری و پسرش حامین

ازدواج و همسر

حسین مهری متأهل است و در آذرماه 1391 ازدواج کرده است تنها اطلاعاتی که در مورد همسر او منتشر شده است این است که همسرش هنرمند نیست. حسین مهری یک فرزند پسر بنام حامین دارد.

شایعه ازدواج حسین مهری با ویدا جوان

چندی پیش عکس هایی مشترکی از حسین مهری و ویدا جوان منتشر شده بود که موجب شد شایعاتی در مورد اینکه حسین مهری و ویدا جوان باهم ازدواج کرده اند در فضای مجازی پخش شود که این شایعات حقیقت ندارد. ویدا جوان و حسین مهری هر دو متأهل می باشند و اسم همسر ویدا جوان ، آیلا تهرانی است.

واقعا جالب است الان هر بازیگر مردی که در کنار بازیگر زن دیگری عکس بیندازد فوراً در شبکه های اجتماعی برایش شایعه سازی می کنند که باهم ازدواج کرده اند یا اینکه قصد ازدواج دارند.

حسین مهری ، عکس جدید حسین مهری ، سلفی جدید حسین مهری

سلفی جدید و زیبای حسین مهری

ماجرای جالب بازیگر شدن حسین مهری با 118

من تئاتر را از سال 72 شروع کردم و 20 سال سابقه دارم. در آن زمان اگر یادتان باشد جمعه ها ساعت 4 بعد از ظهر از شبکه یک فیلم سینمایی پخش می شد و ابتدای فیلم می نوشت هدایت فیلم تقدیم می کند و من تصمیم گرفتم از طریق 118 شماره دفترهای سینمایی را پیدا کنم و بعد از پیدا کردن مرتب به این دفترها زنگ می زدم و می پرسیدم که آیا شما فیمی برای ساخته شدن دارید یا نه؟

بعد از تلاش زیاد وقتی با دفتر حسین فرخی تماس گرفتم گفتن که فیلمی در دست ساخت دارند و منم زود آدرس گرفتم و برای تست رفتم یادمه موقع پر کردن فرم یه بخشی بود که نوشته بود معرف؟

خب منم معرفی نداشتم و فکر می کردم کار اشتباهی کردم که بدون معرف اومدم حدود نیم ساعت رو این گزینه مکث کردم و نمیدونستم باید چکار کنم تا اینکه حسین فرخی بالای سرم اومد و گفت چرا نمی نویسی؟

خیلی خجالت کشیدم و گفتم بخاطر اینکه من معرفی ندارم! پرسید تو که معرفی نداری پس چطوری این جا را پیدا کردی و آمدی؟ ماجرای زنگ زدن به 118 و ... که الان برای شما گفتم برای او هم تعریف کردم و حسین فرخی خیلی خوشش اومد که یک نفر با این شیوه جایی را که دوست داشته پیدا کرده و می خواهد به هر نحوی که شده به هدفش و آرزوهایش برسد و این طور شد که من بازیگر شدم.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.