مطالب سرگرمی زیبا و جالب

مطالب سرگرمی زیبا و جالب

مطالب سرگرمی زیبا و جالب

مطالب سرگرمی زیبا و جالب

خرید دستگاه حجامت و بادکش طبی اصل

خرید دستگاه حجامت ، خرید بادکش طبی بدن ، خرید دستگاه رفع خستگی حجامت خانگی ، قیمت دستگاه حجامت و بادکش خانگی اصل

فروشگاه خرید دستگاه حجامت و بادکش اصل

دستگاه بادکش طبی خانگی حجامت بهترین وسیله برای رفع خستگی و درد ، گرفتگی عضلات ، افزایش جریان خون مویرگی و افزایش خون رسانی موضعی و ... است. این دستگاه ترکیبی از بادکش درمانی و مگنت درمانی بوده و همان طور که می دانید این روش درمانی دارای سابقه چند هزار ساله می باشد که پزشکان از زمان های دور در درمان بیماریها و دردهای عمومی بدن از آن استفاده می کردند.

دستگاه حجامت دارای یک پمب دستی به همراه 6 لیوان با ابعاد مختلف می باشد که هر کدام از این لیوان ها برای ناحیه خاصی از بدن مورد استفاده قرار می گیرد حتی برای باریک ترین جاهای بدن نیز لیوان خاصی ساخته شده تا بتوان در صورت نیاز از آن ها استفاده کرد. و جنس پمب و لیوان دستگاه حجامت ما از پلاستیک مرغوب می باشد و این وسیله را همه افرادی که دردهای عضلانی و حتی داخلی دارند می توانند استفاده کنند.

عکس بادکش طبی حجامت ، قیمت بادکش طبی حجامت ، خرید اینترنتی بادکش طبی حجامت

فواید استفاده از بادکش طبی خانگی :

خرید اینترنتی دستگاه حجامت و بادکش طبی و استفاده از آن فواید بسار دارید از جمله قابلیت ایجاد تأثیرات مثبت و نقش مکمل در درمان مشکلات و بیماری های جسمی و فیزیک بدن انسان داشته و می تواند در درمان بیماری های زیر بسیار مفید باشد :

مفید در درمان قاعدگی دردناک بانوان و بی نظمی و خون ریزی شدید در قاعدگی

مفید در درمان خستگی مفرط بدن و ایجاد خون سازی و نشاط و شادابی پوست صورت و بدن

مفید در درمان دردهای سیاتکی و دردهای شدید ناحیه کمری

مفید در درمان چاقی و خستگی زودرس

مفید در درمان اسپاسم عضلانی بدن

مفید برای درمان چاقی و خواب رفتن دست ها

همچنین شما می توانید از دستگاه حجامت به عنوان ابزار ماساژ و پیش تحریکی و رفع سرد مزاجی بانوان (تأثیر در تجمع خون در ناحیه تناسلی) قبل از روابط زناشویی استفاده کنید.

دستگاه حجامت خانگی ، بادکس طبی ، نحوه استفاده از بادکش طبی حجامت

دستگاه بادکش چگونه کار می کند و موجب رفع خستگی می شود؟

دستگاه بادکش طبی حجامت با مکانیسم های متعددی باعث رفع دردهای مختلف در بدن می شود برای مثال علت خستگی در بدن تجمع بعضی از مواد همانند اسید لاکتیک و سایر مواد زاید سلولی در مویرگ های سطحی بدن می باشد که معمولا با اختلال در خونرسانی موضعی در قسمت های مورد نظر همراه است. دستگاه طبی بادکش با ایجاد خلاء باعث انبساط عروق سطحی و تجمع خون و خون رسانی بهتر موضعی می شود و در نتیجه مواد غذایی بیشتری به سوال ها رسیده و باعث رفع درد و خستگی می شود.

دستگاه بادکش طبی با جذب خون به عضلات موجب رفع لاغری شده و در افزایش بافت ماهیچه ای بسیار مفید می باشد. همچنین دستگاه حجامت با ایجاد فشار منفی باعث انبساط عضلاتی شده و در رفع اسپاسم عضلانی که علت بسیاری از دردهای موضعی است کمک می کند.

افزایش خون رسانی موضعی با فراخوانی سلول های دفاعی و فاکتوهای ضد التهاب خونی به موضع مربوطه موجب تسریع در ترمیم آسیب های بافتی و عفونت های موضعی می شود. دستگاه حجامت با درست کردن خلاء در تخلیه سموم و عفونت های موضوعی نقش بسیار مهمی ایفا می کند مثلا در گزیدگی با مار و عقرب و زنبور بسیار کمک کننده می باشد.

اگر علت چاقی شما انباشته شدن چربی می باشد بدانید که دستگاه بادکش گرم در سوزاندن چربی های موضعی بسیار مؤثر و مفید می باشد. همان طور که می دانید بعضی از دردهای عضلانی در اثر درگیر شدن اعصاب حسی بین ماهیچه ها یا بافت پیوندی ایجاد می شود و برای همین با بادکش نمودن در بسیاری از موارد این فشار از روی عصب برداشته شده و موجب تسکین درد می شود.

دستگاه بادکش طبی در رفع خواب رفتگی ها و گزگز اندام بسیار مفید می باشد در واقع بادکش درمانی با تسریع خون رسانی سریع و اکسیژناسیون بافتی بسیار مؤثر و مفید می باشد.

خرید دستگاه بادکش طبی حجامت ؛ قیمت دستگاه حجامت ، خرید بادکش طبی

نحوه استفاده از دستگاه حجامت

استفاده از دستگاه بادکش طبی بسیار آسان است. برای استفاده از بادکش طبی ابتدا لیوان مورد نظر را بر روی پمب دستی قرار بدهید و لیوان را در ناحیه مورد نظر روی پوست می گذاریم سپس با استفاده از اهرم دستی دستگاه پمب را فشار می دهیم تا پوست ناحیه مورد نظر درون لیوان بادکش جمع شود و پس از آن می توانید لیوان را از پمپ خارج کنید و به سراغ لیوان دیگری بروید. بهتر است از دستگاه بادکش طبی در قسمت های حساس بدن مخصوصا نواحی کلیه ها استفاده نشود.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.