مطالب سرگرمی زیبا و جالب

مطالب سرگرمی زیبا و جالب

مطالب سرگرمی زیبا و جالب

مطالب سرگرمی زیبا و جالب

بیوگرافی سحر دولتشاهی

سحر دولتشاهی فعالیت بازیگری اش را زمانی که دانشجو بود با تئاترهای دانشجویی شروع کرد و سپس تئاتر را به صورت حرفه ای دنبال کرد و از آنجا به فیلم فرزند صبح دعوت شد و بازی در تلویزیون را با سریال هدهد شروع کرد و با بازی در سریال مسافران به کارگردانی همسر سابقش اش رامبد جوان به شهرت رسید.

سحر دولتشاهی و پدرش ، عکس پدر سحر دولتشاهی

سحر دولتشاهی در کنار پدرش

سحر دولتشاهی و مادرش ، عکس مادر سحر دولتشاهی

سحر دولتشاهی در کنار مادرش

آشنایی و ازدواج با رامبد جوان

سحر دولتشاهی و رامبد جوان در تئاتر باهم آشنا شدند و بیست و هفتم اسفند ماه 1387 ازدواج کردند. خانم دولت شاهی می گوید : من و رامبد دوستان مشترک زیادی داشتیم و دورادور همدیگر را می شناختیم تا اینکه کم کم حواسمان به همدیگر بیشتر جلب شد و بالاخره به ازدواج کشید. در آن زمان رامبد بعد از اینکه به من پیشنهاد ازدواج داد آمد با پدرم صحبت کرد و بعد هم مراسم خواستگاری انجام شد.

علت طلاق و جدایی این دو زوج

طلاق سحر دولتشاهی و رامبد جوان در سال 1393 پس از 6 سال زندگی مشترک در سکوت خبری انجام شد و تا مدت ها این جدایی از طرف آن ها تأیید نشد. خانم دولت شاهی همسر دوم رامبد جوان بود و معتقد بود نباید مردم وارد حریم خصوصی آن ها بشوند.

سحر دولتشاهی بعد از اینکه از همسرش در سال 93 جدا شد به گفته خودش سال شلوغ و پرکاری در عرصه بازیگری برایم بود اما در تنهایی لذت بخش سپری شد و نه فقط به عنوان بازیگر بلکه در خیلی جهات دیگر هم رشد داشتم.

هنوزم بعد از سال ها دلیل واقعی جدایی سحر دولت شاهی و رامبد جوان مشخص نشده است. رامبد جوان قبل از ازدواج با سحر دولت شاهی یک ازدواج ناموفق دیگر هم با ماندا روحی را تجربه کرده بود و پس از جدایی از همسر دوم خود سحر دولتشاهی و بعد از گدشت مدت زمان کمی با نگار جواهریان از بازیگران معروف سینما ازدواج کرد.

رامبد جوان و همسر جدیدش نگار جوهریان ، عکس همسر سابق سحر دولتشاهی

رامبد جوان و همسرش نگار جواهریان

ازدواج سحر دولتشاهی با همایون شجریان واقعیت دارد؟

اخیراً شایعاتی در فضایی مجازی در مورد اینکه سحر دولتشاهی بعد از جدایی از رامبد جوان با همایون شجریان ازدواج کرده پخش شده است. اما این شایعات از کجا نشأت گرفته است؟ در مراسم تئاتر سی به دلیل رفت و آمد های بسیاری در مفاحل و مجامع عمومی صورت گرفت که این دو هنرمند را در کنار هم نمایش می دهد و همین موضوع موجب شایعاتی در مورد آن ها شد.

اما این شایعات نمی تواند واقعیت داشته باشد چون همایون شجریان متأهل می باشد و خبری از جدایی وی از همسرش منتشر نشده است. و همسر سابق همایون شجریان خواهر همسر استاد شجریان و همسر سابق سحر دولتشاهی یعنی رامبد جوان است.

تصاویر سحر دولتشاهی ، عکس های جدید اینستاگرام سحر دولتشاهی ، سحر دولتشاهی

تصاویر سحر دولتشاهی
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.