مطالب سرگرمی زیبا و جالب

مطالب سرگرمی زیبا و جالب

مطالب سرگرمی زیبا و جالب

مطالب سرگرمی زیبا و جالب

بیوگرافی پانته آ بهرام

بیوگرافی پانته آ بهرام

پانته آ بهرام و همسرش سیامک احصایی ، بیوگرافی پانته آ بهرام ، پدر و مادر پانته آ بهرام ، پانته آ بهرام و پسرش ، پانته آ بهرام و دخترش
عکس پانته آ بهرام

پانته آ بهرام متولد سیزدهم اسفند 1348 در تهران است. خانم بهرام با ورود به مدرسه هنر و ادبیات صدا و سیما در سال 67، فعالیت خود را در رشته بازیگری آغاز کرد و اولین فعالیت بازیگری خودش را در سن 18 سالگی با سریال آینه در قاب شروع کرد و در سال 75 با فیلم زشت و زیبا اولین فعالیت خودش را در سینما تجربه کرد. او اکنون یکی از بازیگران موفق در عرصه سینما و تلویزیون ایران می باشد.

جالب است بدانید لقب متفاوت ترین بازیگر سینما و تلویزیون ایران را به خانم پانته آ بهرام اختصاص داده اند او در این مورد گفت : بازیگری را من با تئاتر شروع کردم و همه می دانند که تناتر نه پول و نه شهرت دارد ولی من قدرتمند ، درست و دقیق راهم را ادامه دادم و در سن 19 سالگی جایزه تئاتر فجر را از دست رئیس جمهور اسبق گرفتم.

من در تمام این سال ها سعی کرده ام تمام استانداردهای بازیگری را رعایت کنم و به نظر خودم هم اکنون جزو با کیفیت ترین بازیگران ایران هستم. از بهترین و پرطرفدارترین کارهای او می توان به بازی در سریال خانگی عاشقانه منوچهر هادی در کنار بازیگرانی همچون هومن سیدی ، محمدرضا گلزار و مهناز افشار اشاره کرد. هم اکنون خانم پانته آ بهرام در برنامه خنداننده شو رامبد جوان به عنوان مجری فعالیت دارد.

پانته آ بهرام و همسرش سیامک احصایی ، عکس همسر پانته آ بهرام ، همسر پانته آ بهرام کیست؟

پانته آ بهرام در کنار همسرش سیامک احصایی

ماجرای ازدواج و طلاق

پانته آ بهرام با شخصی بنام سیامک احصایی ازدواج می کند طبق گفته ها حاصل این ازدواج فرزند پسری می باشد که اطلاعات بیشتری در این مورد منتشر نشده است. مثل اینکه زندگی مشترک پانته آ بهرام و سیامک احصایی زیاد تداوم نیافته و آن ها از هم جدا شده اند. البته این خبر از سمت خانم پانته آ بهرام تأیید نشده است.

در واقع درباره زندگی خانوادگی پانته آ بهرام اطلاعات خیلی کمی وجود دارد و ظاهراً خودش هم دوست ندارد دیگران در این مورد چیزهایی بدانند تا جایی که در یک مصاحبه تلویزیونی از پاسخ به سوالی درباره ازدواجش طفره رفت. توجه کنید برخی سایت ها با انتشار عکس پانته آ بهرام همراه دخترکوچولی نوشتند که او دختر خانم بهرام است این خبر واقعیت ندارد و آن دختر کوچولو ، خواهر زاده خانم بهرام می باشد.

بیوگرافی همسر پانته آ بهرام

سیامک احصایی متولد 2 مهر 1336 در شهر آبادان است او فارغ التحصیل رشته نقاشی از دانشگاه کلیوند اوهایو آمریکا است و هم اکنون به عنوان طراح صحنه و لباس مشغول به کار است.

پانته آ بهرام و مادرش ، عکس مادر پانته آ بهرام

عکس پدر و مادر پانته آ بهرام

غم از دست دادن مادر

متاسفانه مادر پانته آ بهرام در مهر ماه 97 فوت کرد و خانم بهرام این روزها در غم از دست دادن مادرش به سوگ نشسته است او با انتشار عکسی در اینستاگرامش نوشت : " دوباره سییب بچین حوا من خسته ام بگذار از اینجا هم بیرون مان کنند! ". ما هم به نوبه خود از طرف بارونک درگذشت مادر خانم بهرام را تسلیت عرض می کنیم.

پیشنهاد مهران مدیری را رد کردم

پانته آ بهرام در پاسخ به این سوال که چرا تا به امروز در فیلم های طنز بازی نکرده است گفت : بعد از بازی در فیلم توکیو بدون توقف ، مهران مدیری از من برای بازی در چند کار تلویزیونی از من دعوت کرد راستش وسوسه جذابی هم بود چون کارهای آقای مدیری همیشه پرمخاطب بود اما احساس خطر در من باعث شد پیشنهاد مهران مدیری را نپذیرم و برای همین ایشان دیگر از من دعوت نکردند و گفتند برای چی دعوت کنم وقتی نمی آیی ! اما الان دلم یک کار طنز خوب و عالی می خواهد که آن روی سکه هم کمی مشخص شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.