مطالب سرگرمی زیبا و جالب

مطالب سرگرمی زیبا و جالب

مطالب سرگرمی زیبا و جالب

مطالب سرگرمی زیبا و جالب

بیوگرافی محمدرضا شریفی نیا

محمدرضا شریفی نیا و آزیتا حاجیان ، بیوگرافی محمدرضا شریفی نیا ، دختران محمدرضا شریفی نیا ، محمدرضا شریفی نیا و همسرش
عکس محمدرضا شریفی نیا

محمدرضا شریفی نیا متولد 25 خرداد 1334 در شهر تهران است. او فارغ التحصیل رشته تربیت بدنی است و هم اکنون از هنرپیشه های مشهور و شاخص و پرنفوذ سینما می باشد که جایگاه ویژه ای در سینمای ایران دارد و چهره های زیادی همانند هدیه ترانی را به عنوان بازیگر معرفی کرده است.

ازدواج با آزیتا حاجیان و علت طلاق

محمدرضا شریفی نیا در سال 1361 با آزیتا حاجیان که در آن زمان از بازیگران زن مشهور سینما بود ازدواج می کند و این ازدواج باعث شد تا او وارد دنیای بازیگری شود. اما متاسفانه محمدرضا شریفی نیا و آزیتا حاجیان بعد از چند سال زندگی مشترک بنا به دلایلی از جدا شدند. ملیکا شریفی نیا در آخرین مصاحبه خود از راز طلاق پدر و مادرش پرده برداشت و گفت : پدر و مادرم از هم جدا شدند تا رفیق باقی بمانند.

بعد از این جدایی شایعه هایی در مورد ازدواج مجدد شریفی نیا با رز رضوی مطرح بود که توسط هر دو تکذیب شد. حاصل ازدواج محمدرضا شریفی نیا با آزیتا حاجیان دو دختر به نام های ملیکا شریفی نیا و مهراوه شریفی نیا می باشد که هر دوی آن ها از بازیگران بنامی هستند.

خانواده محمدرضا شریفی نیا ، محمدرضا شریفی نیا و همسرش ، عکس دخترای محمدرضا شریفی نیا

خانواده محمد رضا شریفی نیا - همسر سابق + دخترهایش

بیوگرافی آزیتا حاجیان

آزیتا حاجیان متولد 21 دی 1366 در شهر تهران است و فارغ التحصیل رشته بازیگری و کارگردانی از دانشکده هنرهای دراماتیک دانشگاه هنر می باشد و اولین فعالیت هنری خودش را در سال 1354 با نمایش خورشید بانو آفتاب کن شروع کرده است. و در سال 68 با فیلم سارق عروسک ها وارد سینما شد و در سال 77 با بازی در فیلم روبان قرمز برنده سیمرغ بلورین برترین بازیگر نقش اول زن شد.

آزیتا حاجیان بعد از جدایی از محمدرضا شریفی نیا با شخصی بنام محمد کریمی ازدواج کرده است.

ماجرای اعدام محمدرضا شریفی نیا

محمدرضا شریفی نیا بعد از انقلاب برای یادگیری علوم دینی به مکتب آیت الله مهدوی کنی می رفت و زمانی که امام خمینی وارد فرودگاه مهرآباد شد او عضو گروه سرودی بود که در فرودگاه حضور داشت. و در دهه 60 بود که به دلیل فعالیت در گروه های سیاهی دستگیر و به اعدام محکوم شد اما بعد از نوشتن توبه مورد عفو قرار گرفت و مدتی بعد از زندان آزاد شد.

محمدرضا شریفی نیا و دخترش مهراوه شریفی نیا

محمدرضا شریفی نیا و دخترش مهراوه شریفی نیا

محمدرضا شریفی نیا و دخترش ملیکا شریفی نیا

محمدرضا شریفی نیا و دخترش ملیکا شریفی نیا
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.